Del17 de juliol al 30 d'agost, es podrà visitar al Temple Romà l'exposició "Jugant amb les flors" de Montserrat Picola.
Horari:
Matí: de dimarts a dissabte d'11 a 13 h.
Tarda: de dimarts a diumenge de 18 a 20 h
L'obra de Montserrat Picola mostra un gran interès pel desplegament cromàtic a través de pinzellades molt acurades i petits gruixos de pintura. En una natura esclatant de llum i de vida, els colors es fan flor.
MONTSERRAT PICOLA EVOCA EL PARADÍS
El Paradís, en antigues cultures com la persa, es representava a través de les flors. El paradís i les flors sovint es troben en el mateix lloc: en la manera com mirem. El paradís no sempre és un lloc llunyà o perfecte; pot ser un instant senill, una llum suau, una olor que ens fa aturar. Les flors hi tenen un paper especial: són petites, fràgils, però ens omplen de sensacions.
Potser el paradís no és un destí, sinó una sensació... i les flors de la Montserrat Picola en són la prova més clara. Ens omplen de sensacions i de desig de Paradís.
Jaume Fàbrega
Blog Gastronomia Catalana
Catalan Cooking
Associació d'escriptors en Llengua Catalana i crític d'art
L'art, per a mi,
és poder veure amb somnis allò que voldries realitzar,
el que encara no has creat.
L'art, per a mi, és jugar amb els llapis i pinzells,
barrejar els colors, després enfilar l'agulla
amb fils de seda, d'or i de plata,
donant relleu i forma.
L'art, per a mi, és enllaçar paraules
fent d'elles una història, una poesia o un relat.
L'art és poder sentir quasi la seva olor
i veure'n la intensitat.
L'art et fa sentir com un príncep o com un rei,
o senzillament cpm un pobre.
L'art ens ve a buscar en la soledat,
per estimar més el present i el futur.
L'art és el gran aliment de l'ànima.
L'art és el principi de moltes coses.
L'art, per a mi, és estimar la vida.
Montserrat Picola
Pare Xifré s/n 08500 Vic
Apartat de Correus 43
©Patronat d'Estudis Osonencs - Tots els drets reservats